Online Note Taking App with full markdown and HTML support
MarcusWeinberger (585)

notes.marcusj.tech

A simple, clean, notepad in your browser! Full markdown support with instant rendering, side by side. Create multiple notes!

I need to fix the mobile view for the notes page but the demo page should be fine

You are viewing a single comment. View All
MarcusWeinberger (585)

@BobTheTomatoPie How are you so damn good at CSS. Also, mind sending me a link to that note? Just click the "Create Link" button on the top navbar

BobTheTomatoPie (1118)

sure, I have ton of css practice @MarcusWeinberger

BobTheTomatoPie (1118)

there is one problem, i cant reach the button lmao, all of them are stuck on top of each other @MarcusWeinberger

MarcusWeinberger (585)

@BobTheTomatoPie Ahah oh no, hmm maybe you could make a new blank note, create a link to it, and then copy and paste your css in that new note. The link you made should update with the new content

BobTheTomatoPie (1118)

lemme try, also it will look a bit different as I have edited it a bit since you saw the screenshot @MarcusWeinberger

BobTheTomatoPie (1118)

here I just grabbed the inner stuff, cause it's not creating links when I press create link @MarcusWeinberger

<style> *{ width: 1000vw; height: 50 00vh; background: #367; color: white; font-family: impact; border: 10px solid white; box-shadow: 10px 10px 10px 10px black; border-radius: 1000px; animation: insane 10s infinite; @keyframes insane{ from{font-size: 2px;} to(font-size: 1000px;} } } <style>
MarcusWeinberger (585)

@BobTheTomatoPie oh I'll look into that, it should be working, but thanks

MarcusWeinberger (585)

@BobTheTomatoPie Did you click on the note (open it) and then click "Create Link"?

MarcusWeinberger (585)

@BobTheTomatoPie That's really strange. I'm seeing an error in the logs as well but I can't replicate it myself and I have no clue what's causing it. Btw I put your css up at https://notes.marcusj.tech/link/cancer or alternatively you can embed it with <link rel='stylesheet' href='https://notes.marcusj.tech/link/styles.css?render=false'>